Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #2927
    ronaldklaus
    Keymaster
    Up
    0
    Down
    ::

    Te beginnen met een lange termijn visie. Als alles kon en niks was onmogelijk of te gek, wat zou je dan voor jezelf willen bereiken als muzikant/artiest/producer etc?

    Ik denk dat mensen dit vaak niet doen, omdat ze niet kunnen geloven dat het mogelijk is voor ze. Ik denk ook niet dat dit per se het belangrijkste in je leven moet zijn, maar een richting en een doel waar je voor wilt blijven werken, werkt op de lange termijn echt in je voordeel. Je hebt een extra reden waar je het voor doet. En de sleutel is hierin echt vertrouwen en ook geloven dat dit jouw realiteit kan worden. Dit is voor mij een van de grootste redenen dat ik niet heb opgegeven wanneer er tegenslagen waren. Omdat het vertrouwen in mijn visie voor de toekomst groter was dan de tijdelijke setback die je kan ervaren als je faalt. Je faalt alleen als je opgeeft, doorgaan is dus al succes.

    Met dat geloof in die toekomst, komt vaak ook enthousiasme, je verbind jezelf met je toekomstige zelf. Hoe vaker je afstemt op de realiteit die je zou willen, hoe dichter deze tot je komt. Ook de handelingen en acties die je gaat doen, zijn in lijn met deze visie. Je weet ook beter wat je te doen staat, en waarom je het doet.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.