Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #2992
    Focusfilter
    Participant
    Up
    1
    Down
    ::

    Geef maar feedback:

    #2993
    ronaldklaus
    Keymaster
    Up
    0
    Down
    ::

    Plus:

    Grote vooruitgang vind ik, ook omdat ik eerdere tracks heb gehoord, en dit voor mij het meeste DnB is, mocht je dat ook echt willen maken, binnen een genre.

    Je geeft de geluiden wel echt hun plek, dat is echt nice. Veel layers maar het kan goed samen.

    Suggesties:

    Die hoge bass sound heeft geen sub, dus in dat deel is de bass weg. Na deze sound komt een pluck bass die verschillende noten speelt, waar er daar wel een hoop sub is, dat zou ik rechttrekken over de gehele drop. Steady bass in de drop.

    Ik zou ook de drums weglaten wanneer de eerste drop klaar is, rond 0.38 seconden. Daar dan een kleine break om meer contrast te hebben tot de drop die erna komt.

    Ik vind ook de intro naar de eerste drop aan de korte kant, hoewel hij wel gaaf is, ik zou kiezen voor een langere intro en daar bv meer ambient en dreamy te zijn. (ook weer contrast) Dus misschien de intro die je al hebt verder uitbouwen tot 1 minuut bv.

    Bij 1.15 verwacht ik eigenlijk een rustig stuk/break (zoals die op 1.39 komt), zeker met die toffe sound die alles stil krijgt zeg maar op 1.12, wat heel vet gedaan is vind ik.

    Lekker bezig, en ik denk dat je hier al wel iets mee kunt!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.